Friday, May 4, 2012

PH Beralkali..Garam Buluh KAEAM



Garam semulajadi di pantai barat Korea Selatan yang bebas dari segala radiasi, Garam ini  dimasukkan ke dalam Buluh yang berusia tiga - lima tahun, kemudian ditutup dengan tanah liat, dimasukkan ke dalam Relau Bagas di kedalaman 20m dan dibakar dengan pokok pain dan resin pain yang tinggi kandungan magnesiumnya, sehingga ia menjadi cair dan disejukkan maka ketulan  garam Buluh terbentuk. Selepas proses pembakaran, bahan Berbahaya seperti Logam Berat yang ada di dalam garam telah dineutralkan atau disingkirkan, manakala intipati pokok pain (resin & minyak pain) dan Buluh (200 lebih jenis elelem surih) yang diperlukan oleh badan) bercampur ke dalam garam dan menambah kandungan ion Logam inorganik yang diperlukan oleh badan manusia seperti magnesium, kalsium, kalium, Melarutkan, ferum, zink dan Sebagainya.

Galian yang diperlukan oleh badan kita tidak Boleh diproses dalam badan. Kita hanya Boleh dapat sifatNya Galian yang diperlukan oleh badan melalui makanan atau Takzim. Ianya adalah Text Teks yang penting dalam Pertumbuhan Tulang, otot-otot, organ-organ dan darah.


Garam Buluh adalah pilihan terbaik untuk kegunaan seperti:

MengawalpH badan, Boleh meneutralkan toksin berasid tinggi dengan cepatseperti asid urik, gula dalam darah, kolestrol dan lain2.

Membaiki masalah sistem penghadaman seperti: gastrik, ulser perut, masalah usus, buasir, sembelit dan lain

Bagi pesakit jantung, buah pinggang, darah tinggi di nasihatkan menggunakan garam ini berbanding garam ya.

Mempunyaikesan detoksifikasi, pembunuh kuman, anti keradangan dan meneutralkanlogam Berat, dengan itu ia amat berkesan untuk keradangan paru ², hati, buah pinggang, sendi ², mulut dan perut serta lain ².

Melegakanmasalah alahan, pigmentasi dan lain ² masalah kulit. Ia juga bolehmenghindarkan masalah badan berbau, kulat di kaki (Hongkong kaki).

Melambatkan proses penuaan, nyanyuk, serta mengurangkan penyakit Parkinson atau nyanyuk demensia.

Mencegahpenyakit kronik seperti penyakit jantung, darah tinggi, buah pinggang, kencing manis, kanser dan lain ² masalah Kesihatan.
                                         



No comments:

Post a Comment