Friday, July 26, 2013

Testimoni Terlampau..Subhanallah

 
Selamat Berpuasa Kepada Semua Sahabat yg Beragama Islam.. Nak Share Tentang Kehebatan BVSM Ni Kat Sahabat Semua..
~Pada Mula2 Datang Rumah Wak Misah Pada 8 Julai Memang Nampak Sangat Wak Misah Dalam Keadaan Tidak Berapa Sihat..Saya Datang Pun Wak Misah Tak Larat Nak Berjalan Jemput Di Depan Pintu..
~Alhamdulilah Dengan Izin Allah 11 Julai Saya Datang Untuk Menziarah Wak Misah..Sangat Terkejut Wak Misah Menjemput Kehadiran Saya Di Depan Pintu..Muka Sangat2 Ceria..Wak Misah Kongsi Pengalaman Selepas Tidur Dgn BVSM Kepada Saya..
1 - Sebelum ini Kaki Selalu Kebas2 Dan Tak Boleh Berdiri Lama..Selepas 1 Malam Tidur Dgn BVSM Alhamdulilah Masalah Kebas Dah Sangat Kurang..
2 - Sebelum Ini Klu Solat Tak Tahan Nak Berdiri Lama..Tpi Selepas Tidur Dgn BVSM Wak Misah Dah Boleh Bertaraweh Berjamaah Di Masjid..Sangat Teruja 20 Rakaat Taraweh Dgn Berdiri Wak Misah Laksanakan..
3 - Selepas 2 hari Tidur Dgn BVSM Wak Misah Berjalan Semakin Laju Dan Tidak Penat..YA ALLAH Ini Semua Kuasa Dan Kehendak Dari Mu Yg Maha Berkuasa..
 
Sahabat Mesti Ada Mak Atau Ayah Atau Kenal Saudara Mara Yg Ada Masalah Mcm Wak Misah Ni Kan?? Jom Kita Ikhlas Membantu Mereka..

No comments:

Post a Comment